Budynek stacji pomp - "Kozen"


irenaus
Przybysz
Przybysz
Reakcje:
Posty: 3
Rejestracja: 27 kwie 2011, o 17:32
Kontakt:

Re: Budynek stacji pomp - "Kozen"

#21

Post autor: irenaus » 13 lip 2011, o 17:00

Prosze o zamkniecie tz.zlikwidowanie tematu .Mojim domem nikt sie nie opiekoje i nie ma takiego prawa zeby udostepniac teren obcym . Budynek jest zabezpieczony bardzo dobrym alarmem , ktory wrazie wlamania wysyla smsy oprocz tego do mnie jeszcze do trzech osob w bliskim sasiedztwie i dla mnie sprawdzaja co sie stalo i eventualnie zawiadamiaja policje ( jeszcze nie bylo takiej potrzeby ) ale to nie uprawnia ich do wpuszczania osob trzecich na moj teren , bez poprzedniego zapytania mnie o pozwolenie . Wiec ponownie prosze o usunieciu tematu .

Wlasciciel

Awatar użytkownika

LukaszB
Burmistrz
Burmistrz
Reakcje:
Posty: 7121
Rejestracja: 21 sty 2011, o 17:54
Lokalizacja: Tczew
Podziękował : 150 razy
Otrzymał podziękowań: 184 razy
Płeć:
Kontakt:

Re: Budynek stacji pomp - "Kozen"

#22

Post autor: LukaszB » 13 lip 2011, o 20:05

irenaus pisze:Prosze o zamkniecie tz.zlikwidowanie tematu .Mojim domem nikt sie nie opiekoje i nie ma takiego prawa zeby udostepniac teren obcym . Budynek jest zabezpieczony bardzo dobrym alarmem , ktory wrazie wlamania wysyla smsy oprocz tego do mnie jeszcze do trzech osob w bliskim sasiedztwie i dla mnie sprawdzaja co sie stalo i eventualnie zawiadamiaja policje ( jeszcze nie bylo takiej potrzeby ) ale to nie uprawnia ich do wpuszczania osob trzecich na moj teren , bez poprzedniego zapytania mnie o pozwolenie . Wiec ponownie prosze o usunieciu tematu .

Wlasciciel
Szanowny Panie,

Budynek, którego jest Pan właścicielem jest wpisany do gminnego rejestru zabytków i jako zabytek jest na naszym forum opisywany. Nie naruszamy przy tym żadnych Pana praw, więc nie ma żadnych przesłanek do zlikwidowania tego tematu. Powtórzę raz jeszcze. Nigdzie się nie włamaliśmy, na teren zostaliśmy wpuszczeni przez osobę, która dostała od Pana klucze. Jeżeli ma Pan o to pretensje to chyba nie powinny być one adresowane do nas.
"Nasze czyny mogą jednakowoż przetrwać długo, o ile otrzymają potwierdzenie poprzez słowa świadków lub uratują pamięć dzięki spisaniu" Sambor II


irenaus
Przybysz
Przybysz
Reakcje:
Posty: 3
Rejestracja: 27 kwie 2011, o 17:32
Kontakt:

Re: Budynek stacji pomp - "Kozen"

#23

Post autor: irenaus » 14 lip 2011, o 15:44

Ruina:
FRONT.JPG
ruina1
FRONT.JPG (344.06 KiB) Przejrzano 111 razy
FRONT.JPG
ruina1
FRONT.JPG (344.06 KiB) Przejrzano 111 razy
WEJSCIE.JPG
WEJSCIE.JPG (475.89 KiB) Przejrzano 32 razy
WEJSCIE.JPG
WEJSCIE.JPG (475.89 KiB) Przejrzano 32 razy
WNETRZE.JPG
WNETRZE.JPG (489.53 KiB) Przejrzano 32 razy
WNETRZE.JPG
WNETRZE.JPG (489.53 KiB) Przejrzano 32 razy
Dziś latem:
LATO.JPG
LATO.JPG (325.56 KiB) Przejrzano 32 razy
LATO.JPG
LATO.JPG (325.56 KiB) Przejrzano 32 razy
Ostatniej Zimy. Wystarczy poprosić właściciela, a dostaniecie wszystko. Ja tylko bym chciał wiedzieć kto pana wpuścił.
ZIMA.JPG
ZIMA.JPG (396.39 KiB) Przejrzano 32 razy
ZIMA.JPG
ZIMA.JPG (396.39 KiB) Przejrzano 32 razy

Awatar użytkownika

Ciotka Idalia
Budnik
Budnik
Reakcje:
Posty: 398
Rejestracja: 11 mar 2011, o 09:10
Podziękował : 3 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy
Kontakt:

Re: Budynek stacji pomp - "Kozen"

#24

Post autor: Ciotka Idalia » 15 lip 2011, o 07:25

Fajna sprawa, tak sobie porównać, jak budynek wyglądał przed remontem, a w jakim stanie jest teraz. Widać ogrom pracy i dbałość o szczegóły. Brawa dla właściciela. Tak na marginesie, bardzo jestem ciekawa, jak wygląda obecnie wnętrze, bo na zdjęciu sprzed lat, to faktycznie nieciekawie i byłoby fajnie porównać stan zastany z obecnym. Ale o aktualne zdjęcia wewnątrz nie śmiem prosić :oops: to zbytnia ingerencja w prywatność właściciela :)

ODPOWIEDZ