Fotografujemy Duchy Miasta

Wezmę udział w fotografowaniu Duchów Miasta

Czas głosowania minął 8 kwie 2014, o 21:46

Tak
3
38%
Nie
3
38%
Jeszcze nie wiem
2
25%
 
Liczba głosów: 8

Awatar użytkownika

Autor Tematu
LukaszB
Burmistrz
Burmistrz
Reakcje:
Posty: 7088
Rejestracja: 21 sty 2011, o 17:54
Lokalizacja: Tczew
Podziękował : 142 razy
Otrzymał podziękowań: 179 razy
Płeć:
Kontakt:

Fotografujemy Duchy Miasta

#1

Post autor: LukaszB » 7 kwie 2014, o 21:46

W najbliższą sobotę od godz. 15.00 zapraszam wszystkich chętnych do spaceru z aparatem i uwiecznienia Duchów Miasta LukaszB @ Duchy miasta
Mamy do uchwycenia pięć obiektów na zaznaczonej mapie
PS. Oczywiście wszyscy chętni zdążą rano wziąść udział w rowerowej wyprawie do Skarszew :ok
Załączniki
bbb.jpg
bbb.jpg (193.3 KiB) Przejrzano 312 razy
bbb.jpg
bbb.jpg (193.3 KiB) Przejrzano 312 razy
"Nasze czyny mogą jednakowoż przetrwać długo, o ile otrzymają potwierdzenie poprzez słowa świadków lub uratują pamięć dzięki spisaniu" Sambor II


G.S.
Najemca
Najemca
Reakcje:
Posty: 100
Rejestracja: 26 sie 2012, o 18:02
Otrzymał podziękowań: 3 razy
Kontakt:

Re: Fotografujemy Duchy Miasta

#2

Post autor: G.S. » 11 kwie 2014, o 17:53

15 trochę wcześnie ale ok, tylko trzeba jeszcze napisać gdzie to spotkanie. :)
słuchacz ciekawych historii

Awatar użytkownika

Autor Tematu
LukaszB
Burmistrz
Burmistrz
Reakcje:
Posty: 7088
Rejestracja: 21 sty 2011, o 17:54
Lokalizacja: Tczew
Podziękował : 142 razy
Otrzymał podziękowań: 179 razy
Płeć:
Kontakt:

Re: Fotografujemy Duchy Miasta

#3

Post autor: LukaszB » 11 kwie 2014, o 20:19

G.S. pisze:15 trochę wcześnie ale ok, tylko trzeba jeszcze napisać gdzie to spotkanie. :)
To może 16 przed UM (punkt nr 1)
"Nasze czyny mogą jednakowoż przetrwać długo, o ile otrzymają potwierdzenie poprzez słowa świadków lub uratują pamięć dzięki spisaniu" Sambor II

Awatar użytkownika

Opiekun forumJadzia
Moderator
Moderator
Pisarz Miejski
Pisarz Miejski
Reakcje:
Posty: 4022
Rejestracja: 30 sty 2011, o 20:23
Podziękował : 169 razy
Otrzymał podziękowań: 160 razy
Płeć:
Kontakt:

Re: Fotografujemy Duchy Miasta

#4

Post autor: Opiekun forumJadzia » 11 kwie 2014, o 20:25

Ja nie wiem, co będzie jutro z moją osobą. Obecnie walczę z :chory - chyba wiosenna dolegliwość :(
Jeśli tylko będę mogła, przybędę - może coś pomogę.


G.S.
Najemca
Najemca
Reakcje:
Posty: 100
Rejestracja: 26 sie 2012, o 18:02
Otrzymał podziękowań: 3 razy
Kontakt:

Re: Fotografujemy Duchy Miasta

#5

Post autor: G.S. » 12 kwie 2014, o 00:20

LukaszB pisze:To może 16 przed UM (punkt nr 1)
16 lepiej, może zostać.
słuchacz ciekawych historii

Awatar użytkownika

Autor Tematu
LukaszB
Burmistrz
Burmistrz
Reakcje:
Posty: 7088
Rejestracja: 21 sty 2011, o 17:54
Lokalizacja: Tczew
Podziękował : 142 razy
Otrzymał podziękowań: 179 razy
Płeć:
Kontakt:

Re: Fotografujemy Duchy Miasta

#6

Post autor: LukaszB » 12 kwie 2014, o 21:27

Dziękuję wszystkim łowcom duchów czyli Aga.Piet, Niespokojna, G.S. i Zielu. Karpiki gratis 8-)
Załączniki
foto.jpg
foto.jpg (104.75 KiB) Przejrzano 241 razy
foto.jpg
foto.jpg (104.75 KiB) Przejrzano 241 razy
"Nasze czyny mogą jednakowoż przetrwać długo, o ile otrzymają potwierdzenie poprzez słowa świadków lub uratują pamięć dzięki spisaniu" Sambor II

Awatar użytkownika

Moderatorzy globalnizielu
Moderator
Moderator
Rajca
Rajca
Reakcje:
Posty: 2239
Rejestracja: 31 sty 2011, o 22:12
Lokalizacja: Tczew
Podziękował : 40 razy
Otrzymał podziękowań: 35 razy
Kontakt:

Re: Fotografujemy Duchy Miasta

#7

Post autor: Moderatorzy globalnizielu » 13 kwie 2014, o 12:21

Kilka impresji pospacerowych :)
duchy 1.JPG
duchy 1.JPG (137.21 KiB) Przejrzano 227 razy
duchy 1.JPG
duchy 1.JPG (137.21 KiB) Przejrzano 227 razy
duchy 2.JPG
duchy 2.JPG (136.45 KiB) Przejrzano 227 razy
duchy 2.JPG
duchy 2.JPG (136.45 KiB) Przejrzano 227 razy
duchy 3.JPG
duchy 3.JPG (245.45 KiB) Przejrzano 227 razy
duchy 3.JPG
duchy 3.JPG (245.45 KiB) Przejrzano 227 razy
duchy 4.JPG
duchy 4.JPG (163.34 KiB) Przejrzano 227 razy
duchy 4.JPG
duchy 4.JPG (163.34 KiB) Przejrzano 227 razy
"Smoka pokonać trudno, ale starać się trzeba"


G.S.
Najemca
Najemca
Reakcje:
Posty: 100
Rejestracja: 26 sie 2012, o 18:02
Otrzymał podziękowań: 3 razy
Kontakt:

Re: Fotografujemy Duchy Miasta

#8

Post autor: G.S. » 14 kwie 2014, o 18:18

Pierwsze owoce sobotniego spaceru, oczywiście są to na szybko zrobione szkice, a nie gotowy materiał.
Załączniki
DSC06517 2_.JPG
DSC06517 2_.JPG (141.75 KiB) Przejrzano 207 razy
DSC06517 2_.JPG
DSC06517 2_.JPG (141.75 KiB) Przejrzano 207 razy
DSC06512 2.JPG
DSC06512 2.JPG (164.15 KiB) Przejrzano 207 razy
DSC06512 2.JPG
DSC06512 2.JPG (164.15 KiB) Przejrzano 207 razy
DSC06483 2.JPG
DSC06483 2.JPG (181.74 KiB) Przejrzano 207 razy
DSC06483 2.JPG
DSC06483 2.JPG (181.74 KiB) Przejrzano 207 razy
słuchacz ciekawych historii

Awatar użytkownika

Opiekun forumJadzia
Moderator
Moderator
Pisarz Miejski
Pisarz Miejski
Reakcje:
Posty: 4022
Rejestracja: 30 sty 2011, o 20:23
Podziękował : 169 razy
Otrzymał podziękowań: 160 razy
Płeć:
Kontakt:

Re: Fotografujemy Duchy Miasta

#9

Post autor: Opiekun forumJadzia » 14 kwie 2014, o 19:10

Pierwsze dwa skomentowałam repem :dzieki
Kurde, trzeci duch do mnie tak do końca nie przemawia. Nie pytajcie, jak ja bym to zrobiła... :nea Hm... Po prostu, za mało różnicy widać między tym co było, a tym co jest - to tak moim zdaniem.
Za pracę, oczywiście szacun :hi

Awatar użytkownika

Autor Tematu
LukaszB
Burmistrz
Burmistrz
Reakcje:
Posty: 7088
Rejestracja: 21 sty 2011, o 17:54
Lokalizacja: Tczew
Podziękował : 142 razy
Otrzymał podziękowań: 179 razy
Płeć:
Kontakt:

Re: Fotografujemy Duchy Miasta

#10

Post autor: LukaszB » 14 kwie 2014, o 19:12

Jadzia pisze:Pierwsze dwa skomentowałam repem :dzieki
Kurde, trzeci duch do mnie tak do końca nie przemawia. Nie pytajcie, jak ja bym to zrobiła... :nea Hm... Po prostu, za mało różnicy widać między tym co było, a tym co jest - to tak moim zdaniem.
Za pracę, oczywiście szacun :hi
Mnie jedynka powaliła :hi Co do trójki to można wykorzystać szerszy kadr współczesny. W pierwszej serii powstanie jeszcze stary dworzec i ratusz ::dawnytczew
"Nasze czyny mogą jednakowoż przetrwać długo, o ile otrzymają potwierdzenie poprzez słowa świadków lub uratują pamięć dzięki spisaniu" Sambor II

ODPOWIEDZ